18.05.2012

Solo Art Cafe



Jakiś czas temu wpadłam na to miejsce i od razu pomyślałam, że chce je Wam pokazać. Solo Art Cafe mieści się w Przejściu Garncarskim, w samym sercu wrocławskiego rynku, ale co ważne nie jest to miejsce głośne, pełne ludzi i turystów. Nie jest to również zwykła kawiarenka.

>>Zobacz więcej


Poza espresso i pyszną tartą, którą miałam okazje spróbować, nie mogłam oprzeć się chęci pooglądania ręcznie robionych rzeczy(biżuteria, kopertówki, broszki, dekoracje), które można kupić, a przynoszą je tam bardzo często goście. Obsługiwała mnie sympatyczna Magdalena, która w rozmowie okazała się być właścicielką, dlatego polubiłam to miejsce jeszcze bardziej, bo poczułam się jak gość, a nie tylko klient, coś czego nie można doświadczyć w sieciowych kawiarniach takich jak np. Starbucks. Jestem zwolenniczką wspierania lokalnych biznesów, dlatego mocno Wam to miejsce polecam!











Solo Art Cafe
Adres:
Przejście Garncarskie
Wrocław
Facebook:
www.facebook.com/soloartcafe

14 komentarzy:

  1. wszystko super, ale zdjęcie menu też mogłaś wrzucić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odsyłamy tutaj http://www.facebook.com/media/set/?set=a.302139369800604.94034.289163404431534&type=3 :)

      Usuń
  2. Przechodziłam ostatnio obok tego miejsca, koniecznie muszę się tam wybrać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rykoszetka, no i ja pomyśałam o tym samym :D

      Usuń
  3. Olaboga, ale pstrokato! Choć najbardziej podoba mi się kolorystyka sernika z owocami z menu, do którego wrzuciłaś linka i który - mam nadzieję - pojawi się na moim talerzu, kiedy tam zawitam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na bloga :) tylko nie odchodź od mody ! Wybieram się w niedzielę do Wrocławia i na pewno będę gościem w Solo Art Cafe.
    Pozdrawiam ze Świebodzic
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Super, że nasze zdjęcia przekonują do odwiedzin, a od mody nie odchodzę :) Pozdrawiam Marta!

      Usuń
  5. Łał magiczne miejsce, w Polsce potrzeba nam wiecej takich.
    A fajnie, że piszesz, bo we wrocławskim rynku bywam często i nie widziałam. A jakie ceny tych przyjemności? Droga kawiarenka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceny 'standardowe" dla centrum, espresso 6zł, kawy 8+, ciasta ok 10zł, o ile dobrze pamiętam :)

      Usuń
  6. magia <3 aż szkoda że mieszkam tak daleko ;(
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super nice! this looks so cool and delightful! xoxo
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. niesamowite miejsce!
    uwielbiam takie małe kawiarenki o których nie wszyscy wiedzą, mam taką jedną do której zawsze zabieram godne tego "zaszczytu" osoby ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. byłam w ubiegły weekend. miejsce bardzo klimatyczne, piękne, a biżuteria i w ogóle cały wystrój przyciągają wzrok.

    ale... nie wiem, czy obsługiwała nas akurat właścicielka, czy ktoś inny, ale pani była bardzo niemiła. to jedyny minus, niestety:)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam te kawiarenke! jedzonko suoer, desery przepyszne! free wi-fi + nie ma presji, kiedy skonczysz ciastko, zaplacisz i wyjdziesz. Po prostu super! Moja ulubiona wroclawska kawiarenka

    OdpowiedzUsuń