15.09.2012

Monsieur Cafe



Monsieur Cafe zwabiło mnie swoim hipsterskim wąsem, a podobno fajne dziewczyny nie lecą na wąsy, ale lecą na hipsterów...  Chcę Wam pokazać to miejsce. Wnętrze jest konsekwentne w stylu francuskiej kawiarenki, jednak by nie było zbyt konwencjonalnie, dorzucono trochę świeżego designu i wszystko wygląda na prawdę sympatycznie, o czym sami sie przekonacie oglądając zdjęcia. Przejdźmy do jedzenia. Odczekałam chwile i został mi podany ciepły maślany croissant z łyżką miodu, który był najsmaczniejszym prawdziwym croissantem w moim życiu (nigdy wcześniej nie jadłam prawdziwego croissanta). Całkowicie zmienił moją percepcję, dotychczas to rogal "7days" był dla mnie croissantem, całkiem niesłusznie. Zamówiłam do tego espresso, które było dość dobre i za te dwie przyjemności zapłaciłam 10zł. Drodzy też nie są. Jednak Monsieur Cafe to nie tylko croissanty, kawa i wino, ale w ich menu znajdziecie także świeże soki, pieczywo, ciasta, propozycje na śniadanie i lunche, bardziej wyszukane piwa i inne alkohole. Polecam!

>>Zobacz więcej















Monsieur Cafe
www.facebook.com/CafeMonsieur
ul. Więzienna 31

Wrocław

3 komentarze:

  1. Och uwielbiam tą kawiarnię! Polecam PINK! Świetny na ochłodę w gorące dni, choć nie tylko. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę tam koniecznie zajrzeć! dodaję do obserwowanych, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och Mesje! Uwielbiam ich właśnie za to jak wygląda to miejsce :)

    OdpowiedzUsuń