26.04.2013

PANATO


Thomas Edison powiedział "Nie przepracowałem ani jednego dnia w swoim życiu. Wszystko co robiłem to była przyjemność", kto nie chciałby zarabiać na tym co kocha? Dlatego dla mnie wszelkie spotkania z ludźmi pracującymi z przyjemnością są inspirujące i krzepiące. O nich chcę pisać. Oni to Wielobranżowa Spółdzielnia Socjalna PANATO, która na wrocławskim Nadodrzu remontuje własnymi rękami miejsce w starej kamienicy w której znajdą się otwarte pracownie artystyczne, kawiarnia i miejsce na warsztaty.


>>Czytaj więcej


PANATO to kooperatywa, którą tworzy 13 osób- projektanci wzornictwa przemysłowego, architektury wnętrz i zieleni, artyści malarze, rękodzielnicy zajmujący się pozłotnictwem, ramiarstwem, obróbką szkła i drewna, fotograficy, specjaliści do spraw marketingu, public relations i administracji. Zostawili wcześniejsze zajęcia by połączyć siły. Widziałam ich przy pracach remontowych i jetem pod wrażeniem. Pomieszczenia wymagają mnóstwa pracy i pieniędzy, ale ekipa PANATO chce stworzyć miejsce, w którym każdy z nich będzie mógł efektywnie wykorzystywać swoje umiejętności, ale także będzie przestrzenią spotkań i twórczych inicjatyw. Warto śledzić ten projekt.

Zachęcam Was do obejrzenia filmu, trzymania za nich kciuków i przyjścia na otwarcie 18 maja, gdy wszystko będzie gotowe!
strona internetowa www.panato.org

 

5 komentarzy:

  1. Krakowski Tramwaj Kultury to blog poświęcony kulturalnemu życiu Krakowa. Miasto podglądane oczami studentek, które szukają najciekawszych wydarzeń, miejsc wartych odwiedzenia i intrygujących ludzi. Jeśli chcesz poznać Kraków z kulturalnej strony albo przyjrzeć się z bliska swojemu miastu serdecznie zapraszamy! :) http://krakowski-tramwaj-kultury.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka świetna inicjatywa ! Szkoda, że w Poznaniu tak trudno o...ferment oddolny. Tu wszystko pod kontrolą i raczej bez wsparcia.
    Ale nie ma co biadolić. Chętnie nawiążę bliższy kontakt!
    Czytam i OBSERWUJĘ TEGO BLOGA. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trafiłam na tego bloga przypadkiem - wpisując w google hasło "szpilki". Będę wracać!

    OdpowiedzUsuń
  4. Trafiłam na tego bloga przypadkiem - wpisując w google hasło "szpilki" (btw. tytuł mojego nowego posta). Będę wracać!

    OdpowiedzUsuń