29.09.2013

Kinowe nowości #1


Pięć nowości i nadchodzących premier filmowych na które się wybieram.


>>Czytaj więcej


W Imię - Wybieram się, bo chodzę na filmy Szumowskiej. Lubię ją jako reżyserkę za to, że przedstawia w swoich filmach złożoność i niejednoznaczność ludzkich wyborów i zachowań. Podważa schematy i porusza tabu. W tym filmie od tego nie odbiega.
w kinach od 20 września


 
Koneser - Lubię inteligentne kryminały, a ten się tak zapowiada, poza tym ufam facetowi od "Maleny" i "Cinema Paradiso".
w kinach od 2 sierpnia



Wałęsa, człowiek z nadziei - Widać świetną grę Więckiewicza. Jestem bardzo ciekawa tego filmu, bo mam ogromną słabość do filmów poruszających ten okres historii, jak pewnie wiele osób.
w kinach od 4 października



Powtórnie Nagrodzony
- Czuję, że będę płakać. Lubię dobrze zagrane dramaty, trudnych bohaterów i lubię Penelopę.

w kinach od 22 listopada



Carrie
- Horror na podstawie książki Stephena Kinga. Poza klasykami, za tym gatunkiem nie przepadam, ale ponieważ zagrała w nim Julian Moor, to zmienia moje nastawienie.

w kinach od 18 października 



Chcę się żyć!
- Z polecania Kulturalnie po godzinach, muszę dodać, bo sam zwiastun mnie wzruszył. Zapowiada się bardzo piękny film!
w kinach 11 października


7 komentarzy:

  1. "W imię..." i "Konesera" widziałam i szczerze polecam. Z premier, które przed nami dorzuciłabym "Chce się żyć" M.Pieprzycy. Zapowiada się piękne, wrażliwe kino :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, zapowiada się piękny!

      Usuń
    2. Musiałem go dodać do listy! Dziękuje za to polecenie.

      Usuń
  2. idealny repertuar na jesienne wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow - dzięki za: Powtórnie Nagrodzony

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze trailery się ogląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z chęcią obejrzę Carrie. Widziałam wersję z 1976 roku i jest to bardzo dobry film. Poza tym uwielbiam pomysły Kinga i zawsze jestem w stanie skusić się na nową wersję starej historii.

    OdpowiedzUsuń