12.10.2014

Idziemy do teatru

Wpis jest wynikiem współpracy z Grupon Polska
W tym miesiącu ruszyła akcja Człowieku, trochę kultury! czyli Miesiąc Teatrów organizowany przez Grupon we współpracy z największymi teatrami w Polsce. Lubię zachęcać i informować Was o okazjach, kiedy bilety możecie kupić w cenie niższej niż zazwyczaj. W październiku dzięki tej promocji można je kupić o połowę taniej lub zrobić tak jak ja - zabrać swoją sympatię gratis ;)
>>Czytaj więcej

Wrocławska oferta Grupona jest bardzo atrakcyjna, ponieważ do akcji włączyły się m.i: Teatr Polski, Teatr Współczesny, Teatr Muzyczny Capitol oraz Opera Wrocławska. Wybrałam się na "Życie jest snem" w WTW, sztuka przypadła mi do gustu głównie przez temat, który porusza. Mam zamiar wybrać się na ostatnią sztukę Jana Klaty "Termopile Polskie", która spotkała się z tak dobrym przyjęciem, że wypada ją zobaczyć oraz "Smycz", spektakl muzyczny z Bartoszem Porczykiem, który wiedziałam w tamtym roku, ale że jest tak doskonałą rozrywką, że chętnie obejrzę go raz jeszcze.

Jak kupić bilety?
Wejdź na stronę http://www.groupon.pl/occasion/czlowieku-troche-kultury#.
Wybierz miasto i interesującą Cię sztukę. Dokonaj płatności. Na podany adres e-mail zostanie wysłany Voucher z którym w kasie wybranego teatru odbierzesz bilet. Sprawdź dokładnie warunki, ponieważ każdy teatr ma inne. Np. dotyczące czasu, kiedy trzeba najpóźniej odebrać bilety. 

7 komentarzy:

  1. Stoooo lat nie byłam w teatrze! A chętnie bym poszła! Dzięki za info

    OdpowiedzUsuń
  2. Oho, mój chłopak wczoraj coś tam mi jęczał, że "Chodźmy do teatru może cooo?". Anna uparta i "bilety drogie". No, a teraz widzę, że Groupon przychodzi z pomocą, świetnie. Trzeba skorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale dlaczego akurat Karolaka wzięli do promowania tej akcji...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio byłam w tearze na komedii. Podobało mi się. Nawet kumpelę namówiłam na bilety do teatru i poszła ze mną

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie nowe wpisy, ja się pytam?!

    www.littlecupofart.pl - zapraszam na post związany z etyką w modzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa akcja, ciekawe ile osób się skusi. Ja chciałabym odwiedzić teatr muzyczny w Gdyni ale tam trudno się dopchać do biletów. Niestety trudno jest coś zaplanować na maj, gdy mamy styczeń :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Teatr w Gdyni jest zawsze oblężony. Nie poddawaj się jednak i kup bilety z wyprzedzeniem. Warto :)

    OdpowiedzUsuń